Завдяки модульній конструкції, цей концепт зможе перевозити пасажирів на роботу і з роботи вранці та ввечері, доставляти вантажі днем і вивозити сміття ночами.
На думку творців концепту, подібні засоби пересування можуть з'явитися в великих містах світу вже в 2030 році.
На відміну від інших концептів подібного роду, де використовується єдина платформа і змінні корпуси, Scania NXT побудована на двох роздільних модулях з передньою і задньою віссю. Завдяки такій конструкції можна легко поміняти колісну базу, задіявши більш компактний (пасажирський, вантажний або «сміттєвий») або більш місткий корпусsexyxxx.ccsexyxxxsexyxxx
. П
ри цьому батареї розміщуються в підлозі основного корпусу, що дозволяє без простоїв використовувати «рухові модулі», не чекаючи зарядки акумуляторів, а просто підключивши їх до вже зарядженого корпусу.
Концепт Scania NXT буде пересуватися самостійно, без залучення водіїв, використовуючи систему безпілотного управління наступного покоління. Розробники вже показали автобусний варіант концепту Scania NXT на виставці UITP Global Public Transport Summit в Стокгольмі. У такому варіанті 8-метровий концепт вагою 8 тонн може перевозити 55 пасажирів (20 сидячих), а батарея ємністю 162 кВтг забезпечує запас ходу до 245 км.