Головна / Про компанию / Новини / SCANIA на метані ВЖЕ В УКРАЇНІ

SCANIA на метані ВЖЕ В УКРАЇНІ

9 Листопада 2020

Рішення завести в Україну перший сідельний тягач Scania з двигуном на стиснутому газі пов’язане з глобальною тенденцією збереження навколишнього середовища і пошуку екологічних рішень для великовантажного транспорту. Scania давно працює в цьому напрямку, але в 2016 році з запуском нового покоління вантажівок, Scania розробила нову стратегію, яка лежить в основі всієї життєдіяльності компаніі.Стратегія базується на трьох основних принципах: – енергоефективність, альтернативні види палива та електрифікація, інтелектуальні рішення.
Сьогодні Scania пропонує досить великий модельний ряд двигунів на альтернативних видах палива. Це природний газ (викиди СО знижені на 15%), біогаз (на 90%), біодизель (на 85%), HVO (на 90%), біоетанол (на 90%), гібридна силова установка (на 90%) і електротяга (кількість CO2 знижується на 98%).

Для ринку України найбільш актуальним є природний газ.

Отже, перша в нашій країні Scania G410 CNG оснащена 13-літровим двигуном нового покоління стандарту Євро-6 потужністю 410 кінських сил. Машина призначена для магістральних перевезень на далекі відстані і вже успішно пройшла тест-драйв вітчизняними дорогами України в складі навантаженого, 40-тонного автопоїзда. Важливо, що для сервісного обслуговування таких тягачів було закуплено відповідне обладнання.

Модельний ряд газових двигунів Scania складається з двох моторів. Це 9,0-літровий, потужністю 250 л. с., призначений для роботи по місту, в тому числі для комунальних служб. Не випадково він може встановлюватися на машини з низькою підлогою кабіною Low Cab.

Другий мотор має робочий об’єм 13 л і може працювати на стиснутому газі CNG, зрідженому газі LNG, а також на біогазе.На поставленому в Україні тягачі R410 CNG з’явилися обов’язкові опції. Машина комплектується виключно коробкою передач з автоматизованою системою перемикання Opticruise, додаткової гальмівною системою Scania Retarder і дисковими гальмами.

Важлива перевага газового двигуна в тому, що тут відсутня система очищення випускних газів SCR, тобто відпадає необхідність в заправці AbBlue. А відома по дизельних машинах система EGR використовується тут для зменшення температури займання повітряно-паливної суміші, зниження детонації і очищення випускних газів.  Відзначимо, що у вихлопі газового двигуна немає сірки і сажі, що позитивно позначається на ресурсі двігателя.В нашому випадку мотор розвиває 410 л. с. і максимальний крутний момент у 2000 Нм при 1000 – 1300 об / хв. Це на рівні дизельних двигунів. Без дозаправки машина може проїхати до 500 км.

Конструктори в новому поколінні двигунів зробили багато чого, щоб довести їх тягові показники до дизельних побратимів. Зокрема, було встановлено подвійний набір інжекторів, щоб
збільшити швидкість наповнення повітря в циліндрах. Це підвищує якість паливно-повітряної суміші, що забезпечує велику ефективність і підвищує
крутний момент на низьких оборотах. Перевага тягача R410 CNG ще й тому, що його двигун працює на 50% тихіше дизельного – рівень шуму знижений на 3 дБ.

типорозмірів: об’ємом 80, 95 і 118 л. Вони встановлені в двох касетах, по 4 штуки з кожного борту. Кожна касета у заповнене стані важить близько 800 кг. Балони можуть бути з композитних матеріалів – вони мають меншу вагу. Для українського ринку були обрані сталеві – міцніші, а значить більш безпечні.
Ці балони пройшли тести R110, тобто вони витримують пряме влучення кулі 12-го калібру, а також вибух ручної гранати Ф-1.
Такі балони також не бояться відкритого вогню і падіння з двометрової висоти. Що ж стосується процесу реєстрації газових тягачів Scania, то він такий же, як і у дизельних машин. Буде потрібно тільки два додаткових документа. Один стосується перевірки балонів – в даному випадку балони Scania мають сертифікат терміну служби 20 років. І другий документ – про проходження курсу техніки безпеки при роботі з газовим обладнанням.