Головна / Про компанию / Новини / SCANIA ПРЕДСТАВИЛА ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ГРУЗОВИК З запас ходу до 250 КМ

SCANIA ПРЕДСТАВИЛА ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНИЙ ГРУЗОВИК З запас ходу до 250 КМ

9 Листопада 2020

Якщо є необхідність у збільшенні запасу ходу, водій може швидко зарядити акумулятори під час перерви на відпочинок або робочих пауз.


Вантажівка можна замовити з п’ятьма акумуляторами загальною ємністю 165 кВт / год або дев’ятьма загальною ємністю 300 кВт / год. П’ять акумуляторів забезпечують пробіг в 130 км без підзарядки. Діапазон, звичайно, залежить від ваги, типу надбудови і топографії.

Оскільки двигуна внутрішнього згоряння немає, то залишилося місце під акумулятори. Ще кілька розташовані на рамі. Новий електродвигун розвиває постійну потужність 230 кВт або 310 к.с. Двигун має дві передачі, щоб надавати високу потужність в широкому діапазоні швидкостей, покращуючи тим самим комфорт водіння.

Одним з головних переваг електродвигуна в порівнянні з двигуном внутрішнього згоряння є його легкість в управлінні тяговим зусиллям. На практиці це означає швидке прискорення і миттєва реакція трансмісії.

Інші компоненти, необхідні для повністю електричною силовою лінії, такі як блоки управління акумулятором, компоненти охолодження акумуляторної батареї, електрогідравлічна система рульового управління, електричний пневмокомпресор і інвертор, встановлені вздовж рами шасі.

Електричний вантажівка Scania оснащений коннектором стандарту CCS для харчування від мережі. Якщо заряджатися від мережі постійного струму 130 кВт, блок з п’яти акумуляторів повністю зарядиться менш ніж за 55 хвилин, блок з 9 акумуляторів – приблизно за 100 хв. Акумулятори безперервно заряджаються в русі за рахунок енергії рекуперативного гальмування.

Нова вантажівка Scania оснащений повністю електричним відбором потужності. Замість підключення додаткового обладнання до інтерфейсу, який, як правило, знаходиться в коробці передач або двигуні, його підключають до коробки з електричними роз’ємами або, як її називають, коробки постійного струму, встановленої на шасі. Ця коробка підключена до відбору потужністю силою 60 кВт для додаткового обладнання кузова, такого як холодильні системи або крюки навантажувачі.

Електрогрузовікі Scania доступні під замовлення з кабінами серій L і Р, обидві розроблені для міських перевезень. Кабіна серії L з низькою посадкою, зокрема, пристосована саме для руху в щільному міському потоці, пропонуючи неперевершену видимість з усіх боків.

«Від транспортних компаній все частіше вимагають екологічний транспорт без викидів, – говорить Андерс Лампінен, директор по новим технологіям. – придбання електричного вантажівки – це не тільки інвестиція в автопарк клієнта, а й в його бренд і ринок. Електричний вантажівка дозволяє клієнту випереджати своїх конкурентів, дізнаватися про інфраструктурні виклики і починати адаптуватися до майбутнього ».